3 december - Mina föräldrar

När jag var 19 år och nästan precis hade tagit studenten hände det mest oväntade/oönskade/otäckaste som kan hända. Min älskade mamma dog.
Det var tungt för hela familjen och livet blev som en berg och dalbana. Efter en tid kommer man in i rutiner igen och börjar sitt liv där mamma istället för att finnas brevid, finns i hjärtat.

Jag kan inte låta bli att tänka på hur orättvisst livet är, det kunde väl ha varit en hemsk människa som fick ge sitt liv och inte världens bästa mamma. Men nu är det så och som sagt så lever man med det, tiden har gott väldigt fort och jag kan inte förstå att det har gått så pass många år.

Men jag är oerhört glad att jag fortfarande har min underbara pappa. Han är och kommer alltid vara världens bästa pappa!
Det känns tråkigt ibland att jag inte träffar honom så ofta, pappa har alltid sagt att "man kan inte umgås i telefon" men några telefonsamtal blir det då och då i alla fall :)

pappsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback