Time for vacation

Nu har jag 4 välförtjänta veckors semester att se fram emot!

Det var inte så lugnt och avslappnat som jag hade hoppats på idag på jobbet, men jag fick undan det mest akuta och så har ju jag, (list-göraren nummer 1) gjort en fin lista till mig själv, så jag vet vad jag ska göra när jag kommer tillbaka!

Men nu nog om jobb, iallafall under semestern! Vi har inte planerat alltför mycket på semestern faktiskt, lite dagsutflykter bara, ska bli skönt att vara hemma, ta det lugnt, läsa massvis med böcker, gå promenader (kanske komma igång och jogga) och kanske lära mig fotografera lite.
Dessutom kanske jag ska bli superduktig på att blogga igen, vem vet. Lusten kanske kommer tillbaka nu när jag har så himla fin design på bloggen.

Visst är min man duktig?

Nej, även om jag har semester så är jag trött, dags att nanna kudden. Vi hörs imorgon igen min vänner!


Kommentarer
Karin säger:

Ha! Du får tävla med mig när det gäller lista o jobb!

Det är bara sååå skönt med semester!

2010-07-09 | 23:18:38
Mlir säger:

När passar det bäst att vi kommer o drar med er till ullared? Under veckorna 29-30 :P Om goofy nu lugnar ner sig så pass att han hinner ta ut föräldraledigt. :P

2010-07-10 | 22:42:36
Bloggadress: http://emmelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback