Fredagskväll

Oj vilken händelserik vecka... eller inte. Det beror på vad man tycker att inbörden av händelserik är. Jag har haft mycket att göra, det är så jag tänker.

Började veckan med vägningen och hade gått upp lite, något surt då jag tycker jag har kommit ur min "svacka", men som de säger så vaknar ibland kroppen lite sent så har det gått dåligt en vecka kan det märkas 2 veckor senare osv. Hur som hellst ett nederlag, men bara att resa sig igen och jobba hårdare. Och det gjorde jag, både på jobbet och på träningen i tisdags. Pushade mig själv att ta tyngre tyngder på skivstångspasset. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde. Jag kom hem till Ms goda helt sjukt starka chili con carne.
Onsdagen var en ordentlig jobbardag, kom till jobbet vid 7:30 ungefär och sedan var det jobb, jobb, jobb fram till 20 ungefär. Då hade det dessutom börjat snöa förstår ni.  Tog sisådär 40 minuter att köra hem med sommardäck, himla skoj!

Vägen till jobbet på torsdagsmorgonen.

 

I torsdags tog det också liiite längre tid att ta sig till jobbet, kul. Men jag kom dit i alla fall. Torsdagen var också den första dagen då jag kom hem i "normal tid". Trevligt.

Fredag idag, hur skönt inte är det? Helgen ska bestå av storstädning och en himla massa mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback