bakterapi

Hela veckan har jag känt mig lite nere, hänging och halvsjuk. Kanske en lite höstdepp? Lördagen började likadant, med huvudvärk och konstant spöregn ute. Ms föräldrar har varit här på besök och skulle hjälpa oss med en massa saker, utomhus! Tyvärr blev det ju inte mycket sånt gjort.
Jag fick för mig att jag skulle fördriva tiden med att baka lite.
Vilken skillnad det blev, så mycket gladare, piggare och ja lyckligare jag var när jag hade bakat i ett par timmar. Underbart!
Det är nog min bästa terapi!  Jag bakade massor med saker dessutom, allting självklart med Viktväktar recept. Det blev kanelbullar, choklad-och apelsinkakor, äpplekaka och rabarber och jordgubbspaj.

Efter allt bakande och diskande (inte lika kul) så provsmakade vi allting och det blev så GOTT


mcket smarrigt att smaka av :)


svärpäronen fikar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback