Hardworking woman

Hej på er, här sitter jag och fryser. Uppkrupen i fåtöljen framför tv:n, inlindad i en filt, men vad hjälper det? Är fötterna kalla är resten kallt också.
Kommer nog somna väldigt snart tror jag. Man blir trött när man sliter på jobbet hela dagarna. Vi har så himla mycket att göra på jobbet och det tar liksom inte slut. Så det gäller att vila upp sig på kvällarna/helgen. Igår var det träning och imorgon är det träning så onsdagar har jag bestämt är min slappa hemmakväll. 
Jag har dock inte slappat hela kvällen utan jag har tröttnat på innehållet i min garderob. Så nu har jag 3 påsar, slängas, skänkas och tradera. Det är rensa med STORA bokstäver. Mycket har jag inte använt på år och dar' och mycket har blivit förstort. Jag har inga planer på att gå upp till de storlekarna igen så då kan jag lika gärna göra mig av med det.
Har suttit nu och lagt ut ett gäng annonser på Tradera, mer ska det bli i helgen.
Jag hoppas att jag kan få det sålt och kanske få in liiite pengar, som kan gå till nya kläder ;)

Väldigt skönt att helgen snart är här. Vi hoppas på fint väder så att vi kan göra lite fint i trädgården inför hösten. För det är ju typ höst nu. Redan? Vad hände? Man hänger inte riktigt med i svängarna. Hur som hellst ska det fixas lite i trädgården och med huset.

Ska försöka lägga ut lite goda viktväktar recept också i helgen. Jag har bland annat gjort en väldigt god bolognese i veckan :)

Men nu ska jag vila lite till innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback