Idag tar jag det lite lugnt

Igår åkte jag till Sara efter jobbet och där hade vi lite inflyttnings/tjejfest innan vi gick in till stan där det var "festivaldax" med öltält osv. En rolig kväll! Många skratt och ett par glas vin blev det hihi. Tror vi somnade vid 3 någongång. Ganska segt imorse när vi vaknade men vi tog oss upp och gick till Subway och köpte frukost. En cola på det och man började känna sig lite som människa igen.
M kom och hämtade mig och sen åkte vi och tittade lite på torktumlare, vår har nämligen gått sönder. Nu fungerar det ju att hänga ut tvätten men när hösten/vintern kommer så måste vi kunna torka tvätten innan, gärna utan att ha tvätt i hela huset.

Känner mig lite piggare nu efter en lång varm dusch och med mjukisbyxorna på. Ska bli skönt att bara slappa i soffan och ta det lugnt ikväll. Sen somna i en renbäddad säng. Visst är det något särskilt med det ändå? Egentligen ska ju lakanen vara manglade men någon mangel har jag ju icke. Härligt är det i alla fall.

Lizzy var väldigt glad att matte kom hem igen. Hon gillar inte när jag sover borta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback