Lördagsbestyr

Inser nu att eftersom jag sov så dåligt i natt så är jag hur trött som helst. Borde kanske ha sovit lite längre eller sovit middag eller nått.
Smidigt att inse det en timme innan man ska åka iväg. Suck!

Jag har dock bestämt att det inte får bli en alltför sen kväll. Måste upp imorgon och packa det sista innan jag åker.

Mycket att tänka på!

Idag har jag gjort ungefär hälften av det jag hade tänkt. Granen och jul
Lull-lullet ligger fortfarande i förrådet. Men juldukarna är på och pepparkakorna är bakade. Dessutom är huset städat. Det andra får väl vänta tills jag kommer hem igen. Tror inte M får för sig att plocka fram det själv nämligen ;)


Nu är det dags att sminka bort påsarna under ögonen och rycka upp sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback