Framför dumburken

Nyårsdagen är den perfekta dagen att ligga i soffan hela dagen och titta på film och tv. Vare sig man är bakis eller bara slö, så är det väldigt skönt. Imorgon måste jag dock fixa lite här hemma, på måndag är det ju dags att börja jobba igen.

Jag tänkte berätta för er om två bra filmer som jag har sett de senaste dagarna.

Idag såg jag denna, jag älskar som bekant sånnahär kostymfilmer. Släng in lite romantik också och jag är fast.

Filmen hade dock ett lite annorlunda slut, inte vad jag hade väntat mig.

 

Denna filmen var väldigt mycket mer förutsägbar än den tidigare. Bra dock. Man kan aldrig se för många rom-coms, eller jo det kan man nog. Men i alla fall. Bra och rolig!

 

Nu har jag faktiskt fastnat framför den omtalade serien Mad Men, kanal 9 har någon slags maraton tror jag. Den är ju jätte bra! Måste helt klart se mer av den.

Blir nog dags för lite tacos snart och sen är det en ny säsong av Hipp Hipp på 1:an och därefter får det bli en film till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback