Söndagsmorgon

Skönt att få sova tills man vaknar och sen kunna ligga kvar och dra sig lite innan magen börjar gapa efter frukost.
På söndagar brukar vi nästan alltid äta frukost framför tv:n. Söndags tv är för det mesta bra. Idag fastnade vi framför en dokumentär om hur föräldrar i det här fallet i Usa, uppfostrar deras döttrar i "renlighet" och att de ska vänta tills de gifter sig osv. Intressant!

Det känns som att jag har en tråkig förkylning på g så idag åkte den stora tekoppen fram. Lär bli många liter té idag skulle jag tro.

Jag tror att dagens plan blir att ta det lugnt och försöka att inte bli sjuk. Har inte tid med det. Kanske läsa ut min bok och se en film eller så. Borde kanske ta och packa upp min väska klart också från konferensen...

The big cup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback