1 januari 2012

Nu har vi kommit hem igen efter en hel vecka uppe hos familjerna :) Härligt att få en rejäl dos familj och vänner men skönt att komma hem igen. Jag tror att vi kommer sova riktigt gott i vår egna säng i natt. Imorgon är det back to buisness.

Det har varit en fullspäckad vecka och så blir det ju när man vill hinna med precis allt, träffa alla, göra allt, åka överallt. Jag kan nog affärerna utan och innan nu dessutom ;)

Jaha ja, nytt år har det blivit. Det känns riktigt bra! Jag är taggad inför 2012! Har en känsla av att det kommer bli ett riktigt bra år nämligen.  Jag har kommit på vissa "nyårsmål" som jag ska klara, håll tummarna för mig! Jag åerkommer till dem när jag har lite mer ork, idag är jag inte så pigg efter en lång biltur och inte alltför många timmars sömn i natt.

Nyårsafton spenderades hemma hos Ms bror med familj. Vi åt sjukt god mat, jag drack oroväckande mörk öl och det skrattades en heldel. Jättekul!

Toast skagen till förrätt

Det varmrätten grillades det...

entrecote, klyftpotatis, beasås och sallad

Efterrätten hamnade inte på bild tyvärr. Jag hade gjort vit chockladmousse med blåbär.

Jag testade att svänga klubban ;)

tolvslaget skålades in med bubbel och tomtebloss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback