Heja Sverige!

Helt otroligt.
Sitter här bänkad i soffan och tittar på fotboll. Känns ju lite som att man måste det när Sverige spelar. Inte för att det går så bra just nu. Dessutom satte jag på matchen 5 minuter sent så jag började ju heja på de gula, men det var ju dumt insåg jag när Zlatan hade en blå tröja. Men ändå.
Det kan inte ha varit lätt som svensk supporter att komma dit och försöka luska ut vart alla svenska supportrar sitter. Det är ju gult överallt liksom.

Är i alla fall glad att det inte jag som springer runt där, det hade jag inte orkat. Var på ett 75 min core/spinn pass förut. Kommer förmodligen behöva hjälp att ta mig ur sängen imorn. Men det är det värt.

Nu ska jag borstar lite tänder och så innan nästa halvlekar börjar. Spännande...


Kommentarer
Karin säger:

Välkommen tillbaka till bloggen. Vi har saknat dig!

:)

2012-06-12 | 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback