Ännu en slö söndag

Jag har någon slags hatkärlek till slöa söndagar. Jag kan känna mig rastlös eftersom de oftast innebär att vi gör så lite som möjligt. Men samtidigt är det så himla skönt att bara ta det lugnt, utan en massa måsten. Särskilt nu när vi jobbar igen.

Idag har jag ändå fått lite gjort. Jag har lagt ut lite nya tradera annonser, letat boende och sysselsättning på nätet (igen!). Det känns som det är det enda vi gör typ hela tiden. Vart ska vi bo? Vad ska jag göra? Nu har vi i alla fall lite tankar om boendet. Håll tummarna!!!

Jag säljer en massa kläder och sånt på tradera. Mattias säljer möbler som vi inser att vi inte kommer få plats med. Så behöver ni något, kolla med oss, vi säljer det mesta just nu. Det känns dock skönt att göra det. Som en del av vår nystart.

Resten av dagen kommer nog flyta på som innan skulle jag tro. Uppladdning inför vad som förmodligen blir en hektisk vecka på jobbet. Imorgon ska jag dessutom träna. Puhh! Lär bli svettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback