Stand up

Igår var det dags att ge sig ut på stan igen! Ingen rast, ingen ro ;)
Efter en arbetsdag hemma vid skrivbordet var det dags att svida om från mysbyxor till något lite mer piffigt. Sen tog jag tåget in till stan och träffade mina jobbarkompisar på Norra Brunn. 
Där åt vi god mat och tittade på stand up. Den mest kända som stå uppade var Henrik Schyffert. 
Jag vill definitivt gå dit fler gånger, finna många komiker jag skulle vilja se. 

Det låter så klyschigt men man kan verkligen göra allt här i storstan! Underbart!

Hur som helst så blev det en ganska sen kväll så idag har jag varit sjukt trött. Hoppas piggna till efter ett varmt träningspass!

Vi satt "ganska" nära scenen...

Erika, Anna och Maja

Therese, Martina och så jag :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback