Afterwork på bästa sätt

Efter jobbet igår slog minna och jag följe med Malin på tåget söderöver. Slutdestination: Malmö
För övrigt så var detta nog första gången alla tåg gick i tid åt båda hållen, imponerande!
Hur som helst så träffade vi Liina på stan och sen begav vi oss till en restaurang på Stor Torget som hette Mosaik.
De hade en massa små rätter från olika länder att välja på.
Jag valde musslor kokta med vin, vitlök, saffran (Frankrike), sparris med ngn slags ost och basilika röra (Italien) och potatis skivor som serverades med aioli (Spanien).
Hur gott som helst och vi blev alla mätta och nöjda.
Efter maten traskade vi över till Lilla Torg för att hitta plats på en uteservering. Det gick sådär, men till slut hamnade vi på TGI Fridays. Där drack jag en himla god drink, Strawberry Mojito. Mums!

Vi tog sista tåget hem i alla fall, tur var väl det för imorse ringde klockan tidigt för bodypump.

Musslor

Mmmums!

Fullproppat bord!

God drink!

Malin och Liina

Minna och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback