Jobb Jobb Jobb

Okej, just nu känns det knappast som jag gör något annat än att jobba. Vi är mitt i en högsäsong på jobbet och dessutom är vi färre personer än vad vi brukar vara = mycket att göra. Idag hade vi halvdag men jag jobbade till 15, sen har jag mest lullat runt här hemma. Helt utmattad. Skönt med en extra dags ledighet nu i alla fall.

Sen är det bara de sista dagarna kvar innan jag har semester. Det ska bli så otroligt skönt. Vi har inte mycket planerat heller och det känner jag både är skönt men också lite tråkigt. Första sommaren utan hus och jag kan tänka mig att vi kommer åka många på många roadtrips. Det kommer bli jättebra. Jag försöker lära mig att inte stressa upp mig och njuta av nuet istället. Ibland går det bra ibland går det sådär.
 
Eftersom jag har haft så fullt upp med jobb så har jag knappt hunnit tänka på midsommar. Konstigt. Jag är ju liksom ett planeringsfreak! Men det kommer bli trevligt. Vi ska till Anneli och Fredrik i alla fall :) Det blir kul!
 
Nu längtar jag i alla fall efter att min kära make kommer hem så jag får krama honom massor!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback