Jun. 09, 2013

Det känns verkligen att jag inte har tränat på länge. Har ju blivit lite gående och sådär men inget ordentligt pass. Det ska det bli ändring på. Imorgon är det måndag igen och då kör träningen igång igen. Nu ska jag gå all in fram till midsommar har jag tänkt. Vi har 1,5 vecka ungefär kvar på vårt förbud och sen vill Mattias att vi ska fortsätta med det. Jag vet inte riktigt om jag vill göra det över semestern. Vi får se.

Idag har i alla fall varit en lugn dag. Gick över till Sara en sväng och tjattrade lite. Vi har städat lite och nu har vi precis ätit pannkisar.

Älskar mina nya ricemuggar! Perfekta att dricka smoothie ur!


Kommentarer
Karin säger:

Keep up the good work! :)

2013-06-09 | 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback