Birthdaygirl

Har spenderat min födelsedag på ett av de allra bästa sätten, med shopping!
Efter frukost och alla morgon bestyr styrde vi bilen med Väla. Tittade på soffa på MIO (verkar som ny soffa trumfar utlandsresa för tillfället!). Vi har hittat en underbar soffa med schäslong. Urmysig och vi båda får plats att sitta i schäslongen så vi slipper slåss om den ;)
 
Sen tittade vi in på MediaMarkt, tänkte köpa lite kapslar men de sålde typiskt nog inte dem, så jag får betälla istället. Eller gå in i butiken nästa gång vi är i Malmö. Har ju forfarande 15 kapslar att testa i maskinen :)
 
I båda affärerna blev vi tyvärr väldigt dåligt bemötta i båda affärerna. Tråkigt när det är så.Visst kan man ha en dålig dag men det ska ju inte drabba kunden kan jag tycka och även om man inte köper något så kanske man gör det nästa gång. Men som tur var vände det inne på Väla.
 
Det blev lite shopping, fick en plånbok i present bland annat och så gjorde jag av med mitt presentkort på H&M. Mattias shoppade lite nya tröjor med sitt presentkort på Esprit. Ja just det, jag köpte 2 espressomuggar också :)
 
Avslutade med en islatte i bilen påväg hem. Här hemma har vi ätit god middag med varmrökt lax, rompotatissallad och sallad. Mumma!
 
 

Kommentarer
Karin säger:

Det verkar som det var en bra dag! Hur ser espressokopparna ut? :)

2013-05-10 | 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback