1 månad till julafton

Efter en extremt lördag med träning, tvättstuga och sen soffhäng resten av dagen, var det skönt att komma iväg lite idag. 

I morse ( eller okej, förmiddags) körde vi ner till strax utanför Norrköping, Löfstad slott för att vara exakt. Där mötte vi upp Mattias familj för att äta julbord. 
Det kändes verkligen som ett riktigt "Sunes Jul -julbord". 
Jättegod mat och massor att välja bland. Jag fokuserade på lax och köttbullar, mina favoriter!
Efter maten var det kaffe och dessert. Dessertbordet var inte så tokigt det heller. 
Jag kan lova att jag var så sjukt mätt efteråt. Det kändes som att jag rullade till bilen. 
Nu när vi är hemma och det har gått några timmar funderar vi lite på någon lättare middag, får nog bli risgrynsgröt för att fortsätta i julens tecken. 

Ser flott ut :)

Dexter tyckte nog bäst om dessertbordet. 

Hallå ja!

Jo men hej!

Skål!




Kommentarer
Karin säger:

Det var jätteroligt att äta alla tillsammans i dag. Vi är fortfarande helmätta så det blev inget mer att äta i dag. Nu pustar vi bara! :)

2013-11-24 | 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback