En tur till stan

Efter en skön sovmorgon och en lugn start på dagen så tog vi pendeln in till stan. 
Projekt "beställa nya glasögon till mig" stod på schemat. Hittade ganska snabbt ett par som jag trivdes i och som är helt annorlunda mot de jag har idag. 
Om två veckor kan jag hämta dem, så då får ni se :)
Sen så strosade vi runt, åt lunch och trängdes med alla andra som var shoppingsugna. 
Det blev inte direkt någon ordentlig shopping tyvärr, det får vänta tills efter lön. Jag köpte en träningsfleecejacka och en prydnads uggla. 
Nu har vi precis ätit god middag här hemma. Mattias diskar medans Lizzy och jag ligger i soffan och tittar på 10 orsaker att hata dig (älskar den filmen!). 
Som det känns nu så kommer jag somna tiiiidigt!

Igår efter jobbet var jag hos min nya jobbarkompis Erica tillsammans med de andra tjejerna som jobbar i butiken (där jag har mitt kontor). Vi åt pizza, drack vin och bubbel och spelade spel. Sen var Mattias snäll och hämtade mig, så att jag slapp åka pendeln själv så sent. 


 
Butikerna hade lite smått börjat med julskyltningen på stan. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback