Ny vardag

Det här med att åka med lokaltrafiken verkar medföra lite otur för mig. Förra veckan när jag testade på det så gick jag vilse och yrade runt i Sätra i 30 minuter. 
Idag när det var dags igen så missade jag det tåget jag siktade på att åka med,  kanske för att jag gick upp 5 min senare än förra gången. Men strunt samma, jag hade gott om tid ändå. Men så klart, några minuter från centralen så stannar tåget och står still i säkert 15 minuter. Typiskt!
Men det här är min nya vardag, så jag får vänja mig helt enkelt. 
På tåget hem satt de bakom mig och åt McDonalds. Tänker er den härliga doften av skräpmat när man sitter där megatrött och hungrig. Så självklart fick det bli kvällens middag. Såhär i efterhand ångrar jag det. Dels fick jag vänta aslänge på maten. Sen smakade det inte särskilt gott heller. Typiskt! Aja, nu behöver vi inte äta något sådant på länge..! Det är tur att man kan lära av sina misstag ;)





Kommentarer
Karin säger:

Otur två gånger, men det blir säkert tredje gången gillt. Då går det bra! :)

2013-11-11 | 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback