Torsdagskväll

Jobbat hemifrån idag. Så jag har haft en riktigt lugn och tyst dag. Skönt!  Det kan bli lite intensivt med allt stimmande runtomkring mig ibland och dessutom är det skönt att en dag i veckan slippa pendlandet. Fast det bästa med dagen var nog att jag fick mig 1 timmes sovmorgon. Efterlängtad och välbehövd!
 
Igår vågade jag mig iväg till gymmet för att gå på zumba. Det var riktigt kul och skönt att skaka av sig lite av alla bekymmer. Jag har varit lite nervös över att gå dit. Helt nytt ställe, jag känner ingen och så fick jag för mig att alla som tränar där skulle vara jätte flashiga. Men det är helt normala människor som tränar där och det är inte flashigare än någon annanstans. Sen är det väl bara att våga gå på passen. Det kommer bli så bra så det här.
 
Imorgon är det äntligen fredag. Då ska jag efter en fullspäckad jobbdag hem till en av mina nya jobbarkompisar och äta mat och dricka lite vin eller öl eller vad det nu blir. Ska bli jättekul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback