Tankar och funderingar

Jag som har ansträngt mig till det yttersta för att inte drabbas av den här förkylningsbacilusken som alla andra har drabbats. Nu tror jag att den ändå har hittat hit :( 
Halsen gör ont, huvudet är tungt och jag  tror morgondagen är avgörande för hur detta ska arta sig. 
Om mina kurer med berocca, frukt och halstabletter har varit till någon nytta så är jag som ny imorgon!

Utöver detta så snurrar mitt huvud på som vanligt. Mycket att göra på jobbet och hemma känns det som att jag borde göra massor inför flytten, men jag är bara så trött på kvällarna och orkar inte anstränga mig. Förhoppningsvis kan vi få flyttkartonger från flyttfirman snart och då kan vi seriöst börja packa och fixa. Typ allt är rensat och vi har kastat, skänkt och sålt MASSOR med saker.  Riktigt skönt! 

Ikväll blir det till att planera lite, så vi har koll på vad vi måste fixa. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback