NTC Tour Stockholm

Jag har så sjukt ont i kroppen idag! Det är plågsamt att både resa mig upp eller sätta mig ner. 
Varför?
Jo, för igår var Fia och jag på Nike Training Club Tour i Globen. Så himla häftigt var det och verkligen en upplevelse. Nästa år satsar vi på Nike Blast som är ett 2 dagars event med massor ned träning och annat skoj!

Man fick testa på 4 olika pass á 30 minuter under kvällen. Sen var det lite uppträdanden, man kunde få naglarna lackade, bli sminkad och shoppa massa tjusiga träningskläder. 

Innan alla 800 var på plats. 

Lite vila efter första passet. 

Väntar på att Urban Yoga ska börja. 

Fia är taggad!

Hur coolt var det inte att ligga på golvet i Globen?

Lilla Namo och Petter







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback